FANDOM

Kurosaki İchigo
İchigo
İstatistik
Söylenişi: Kurosaki İçigo
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 1; Anime Bölüm 1
Takımı: -
Statüsü: Temsili Shinigami(halen)/Yarı Quincy(şu anda) Vaizard(önceden)

Fullbringer(önceden)

Kilosu: 61 kg (manga 1-479)/66 kg (manga 479-?)
Boyu: 174 cm(manga 1-497)/181 cm (manga 497-?)
Yaşı: 15 (manga 1-479)/

17(manga 479-?)

Doğum Günü: 15 Temmuz
Zampakuto
Shikai: Zangetsu
Bankai: Tensa Zangetsu

Ana HikayeEdit

Bleach serisinin baş karakteri olan temsili shinigami Ichigo, 15 yaşında hayaletleri görebilen sıradan bir gençtir. Bir gün Hollow adı verilen kötü ruhların saldırısı sonucu Rukia adlı shinigami ile karşılaşmış ve onun güçlerini alarak shinigami olmuştur. Aslında shinigami olmak için Rukia güçlerini ona aktarmıştır. Ardından Rukia güçlerini kazanana kadar Ichigo’nun yardım etmesini istemiştir.

Aile Ortamı Edit

Ichigo'nun ailesi eski shinigami ailesidir. Babası Isshin Kurosaki eski bir shinigamidir. Ichigo'nun iki tane kız kardeşi vardır. Bunlardan biri olan Karin, abisinin shinigami olduğunu bilmekte ve diğer shinigami ve hollowları görmektedir. Diğer kardeşi Yuzu ise daha yeteri kadar olgunlaşamadığı için ruhları tam görememektedir. Ichigo'nun annesi Masaki Kurosaki, küçük iken Ichigo’ya saldıran hollowu engellemek için onun önüne geçmiş ve hollow tarafından öldürülmüştür. Ichigo'nun annesi Masaki aslında safkan bir Quincy'dir. İlerleyen zamanlarda annesinin bir Quincy ve içindeki Zangetsu dediği kişinin Quincy kralının 1000 sene önceki hali olduğunu öğrenecektir(Quincy gücü ondan gelmektedir, ayrıca ilk başlarda kendini onun zanpakutousu olduğuna inandırmıştır.Aslında gerçek zanpakutosu Ichigo'nun tam zıttı olarak betimlenmiş hali olan hollow Ichigo'dur.[1]

Kaynak hatası <ref> etiketleri var, ama <references/> etiketi bulunamadı