FANDOM

Kisuke Urahara
Urahara.png
İstatistik
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 13; Anime Bölüm 6
Takımı: 12.Takım
Statüsü: Ruh,Shinigami
Doğum Günü: 14 Nisan
Boyu: 172 cm
Kilosu: 69 kg
Zampakuto
Shikai: Benihime
Bankai: Açıklanmadı

Kisuke Urahara 12.Takımın eski kaptanı, Shinigami Araştırma ve Geliştirme Departmanının kurucusu ve 1.Başkanıdır.Sürgün edildikten sonra dünyada,Karakura Şehrinde yaşamaya başladı.Şu anda Urahara Shop adında shinigami malzemeleri satan ufak bir dükkanı var.Bir bakıma şekerci dükkanında sayılabilir.Dükkan Uraharanın kendisi tarafından yönetilmektedir, dükkandaki çalışanları ise Tessai Tsukabishi, Jinta Hanakari, and Ururu Tsumugiya.

GörünüşüEdit

Kisuke sarı saçlı, gri gözleri olan açık tenli sarışın biridir.Bedeni İnce ve zayıftır. Saçları suratının yarısını kapatmaktadır. Üzerine alt kısmında beyaz elmas şekilleri olan kahverengi bir ceket giymektedir. İçinde ise koyu yeşil bir gömlek ve aynı renkte şort giymektedir. Urahara yüzünü gizlemek genellikle bir yelpaze taşır. Genellikle, geleneksel Japon sandaletleri giyer ve de koyu yeşil çizgileri olan kova şeklinde beyaz bir şapka takar (Şapka ile genellikle gözlerini gölgeler.) Ruh toplumunda eski yıllarda, shinigami üniforması giyen sakallarını düzenli kesen birisiydi.

KişiliğiEdit

Genelde arka planda duran sakin ve eşeli olan Urahara, savaş sırasında gayet ciddi olabiliyor. En kötü durumda bile öfkelenmeden soğuk kanlılığını koruması onun için büyük bir avantaj sağlıyor. Rakiplerini yenmek genelde savaşın ortasında boş konuşur ve onları şaşırtarak harekete geçer. Genelde kibarca ve alaylı konuşur.Urahara kendini "Dürüst, yakışıklı ve sapık iş adamı şeklinde." tanıtmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki