FANDOM

Kurosaki İchigo
İchigo.jpg
İstatistik
Söylenişi: Kurosaki İçigo
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 1; Anime Bölüm 1
Takımı: -
Statüsü: Temsili Shinigami(halen)/Yarı Quincy(şu anda) Vaizard(önceden)

Fullbringer(önceden)

Kilosu: 61 kg (manga 1-479)/66 kg (manga 479-?)
Boyu: 174 cm(manga 1-497)/181 cm (manga 497-?)
Yaşı: 15 (manga 1-479)/

17(manga 479-?)

Doğum Günü: 15 Temmuz
Zampakuto
Shikai: Zangetsu
Bankai: Tensa Zangetsu

Ana HikayeEdit

Bleach serisinin baş karekteri olan temsili shinigami Kurosaki ichigo 15 yaşında hayaletleri görebilen sıradan bir gençtir.Bir gün Hollow adı verilen kötü ruhların saldırısı sonucu Rukia adlı shingiami ile karşılaşmış ve onun güçlerini alarak Shinigami olmuştur.Shinigami olmak için Rukia güçlerini ona aktarmıştır.Ardından Rukia güçlerini kazanana kadar İchigonun kendisine yardım etmesini istemiştir.

Aile Ortamı Edit

Kurosaki Ichigo'nun ailesi eski shinigami ailesidir. Babası Kurosaki Isshin eski bir shinigamidir. Ichigo'nun iki tane kız kardeşi vardır. Büyük olan Kurosaki Karin, abisinin shinigami olduğunu bilmekte ve diğer shinigami ve hollowları görmektedir. Küçük kardeşi Yuzu ise daha yeteri kadar olgunlaşamadığı için ruhları tam görememektedir. Kurosaki Ichigo'nun annesi Ichigo küçük iken Ichigoya saldıran hollowu engellemek için onun önüne geçmiş ve hollow tarafından öldürülmüştür.İchigo'nun annesi Masaki aslında safkan bir Quincy'dir.İlerleyen zamanlarda annesinin bir Quincy ve içindeki Zangetsu dediği kişinin Quincy kralının 1000 sene önceki hali olduğunu öğrenecektir(Quincy gücü ondan gelmektedir,ayrıca ilk başlarda kendini onun zanpakutousu olduğuna inandırmıştır.Aslında gerçek zanpakutosu İçigo'nun tam zıttı olarak betimlenmiş hali olan hollow İçigo'dur.bkz Bleach manga 527-542).

Also on FANDOM

Random Wiki